X
تبليغات

تصویر ثابت

معرفی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 129
يکشنبه 27 خرداد 1403 زمان : 5:09

برای حدس زدن یک کلمه پنهان با وارد کردن حروف، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و بازی شما بازخورد برای حدس درست یا نادرست می دهد. وقتی کاربر تمام حروف کلمه شما را حدس بزند، برنده می شود.

یک جستجوی سریع در گوگل چالش‌های کوچک‌تری سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان را نشان می‌دهد که نیازمند به کارگیری مهارت‌های شما برای مشکلات دنیای واقعی هستند.

مزایای پروژه های کدگذاری

علاوه بر تمرین مفاهیم، ​​پروژه ها دو مزیت دیگر برای یادگیری شما ارائه می دهند.

اول، آنها شما را با انگیزه نگه می دارند. پروژه ها به استحکام سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان "چرا" پشت کدنویسی شما کمک می کنند و معیارهای واضح و ملموسی را برای پیشرفت شما تعیین می کنند. هر پروژه تکمیل شده به معنای یک مهارت دیگر در کمربند شماست. همانطور که در حال یادگیری بودم، این بسیار دلگرم کننده بود.

دوم، پروژه‌های کدنویسی، به‌ویژه پروژه‌های بلندمدت، چیزی برای نشان دادن کارتان به شما می‌دهند. قرار دادن Python در رزومه کاری یک چیز است – این که به شما نشان دهیم یک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان وب سایت یا برنامه کامل را از ابتدا ساخته اید یک چیز دیگر است.

پروژه ها برای مشاغل برنامه نویسی سطح ابتدایی ضروری هستند، زیرا صلاحیت آنها در یک زبان مشخص است.

چگونه در هنگام برنامه نویسی با انگیزه بمانیم

هنگام شروع پروژه های بلندمدت، مواردی را در نظر بگیرید سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان که مایل به سرمایه گذاری در آنها هستید. چه یک وب سایت شخصی، یک برنامه تلفن همراه یا یک ابزار دسکتاپ باشد، در طول مسیر با سرعت بالایی مواجه خواهید شد. انتخاب پروژه ای که واقعاً به آن اهمیت می دهید، تضمین می کند که آن را دنبال می کنید.

یکی دیگر از راه های عالی برای درگیر ماندن در پروژه های کدنویسی، فریلنسینگ است. برای ساختن یک ابزار مفید برای کسی نیازی نیست که یک برنامه نویس خبره باشید. با یک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان دوست، عضو خانواده یا کسب و کار محلی که به ابزار یا وب سایت نیاز دارد تماس بگیرید - این یک برد-برد است.

9. یک مربی و یک جامعه پیدا کنید.

داشتن یک دوست یا یک انجمن آنلاین برای راهنمایی شما می تواند برای یادگیری شما بسیار ارزشمند باشد.

ابتدا توصیه می کنم یک مربی پیدا کنید. همانطور که پیشرفت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان می کنید، احتمالاً با مسائلی روبرو خواهید شد که هر چقدر هم که تلاش سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان کنید، نمی توانید آنها را برطرف کنید. اینجاست که مربیان می توانند کمک کنند.

یک مربی نیازی ندارد که یک معلم واقعی باشد - آنها می توانند هر کسی که به زبان شما آگاه باشد. آنها باید بتوانند مفاهیم دشوار را توضیح دهند و راه حل ها را به شما نشان دهند. یک مربی باتجربه می‌تواند به شما کمک کند تا از شیوه‌های کدنویسی که در آموزش‌ها پوشش داده نشده‌اند، پیروی کنید و توصیه‌هایی برای پیمایش حرفه‌ای در فناوری ارائه دهد.

همچنین ممکن است بخواهید به یک انجمن بپیوندید. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان به دنبال گروه‌های محلی، رویدادهای شبکه‌ای و ملاقات‌ها در منطقه خود و هکاتون‌هایی باشید که می‌توانید با برنامه‌نویسان دیگر ارتباط حضوری برقرار کنید.

جوامع توسعه دهندگان آنلاین نیز منبعی غنی برای مبتدیان هستند.

نحوه یادگیری منبع کدنویسی: Stack Overflow

منبع تصویر

حتما بررسی کنید:

Stack Overflow، یک سایت انجمن برای سوالات برنامه نویسی و بحث.

GitHub، یک مخزن کد برای پروژه های منبع باز با یک جامعه توسعه دهندگان فعال.

Women Who Code، یک سازمان غیرانتفاعی که رویدادها، اجتماعات و آگهی‌های شغلی را برای زنانی که به دنبال شغل در فناوری هستند سازماندهی می‌کند.

r/learnprogramming، یک subreddit (یک میکروسایت در Reddit.com) برای برنامه نویسان مبتدی.

10. ثبت نام در یک بوت کمپ کدنویسی را در نظر بگیرید.

بوت کمپ کدنویسی یک برنامه آموزشی کوتاه مدت است که یک برنامه درسی کدنویسی جامع را در چند ماه بسته بندی می کند. این برنامه ها سریع، غوطه ور، و سکوی راه اندازی برای یک حرفه توسعه هستند.

بوت کمپ های کدنویسی فشرده و پرهزینه هستند – چیزی نیست که بدون تجربه کدنویسی وارد آن شوید.

این برنامه ها در درجه اول برای مبتدیانی است که در مسیر توسعه قرار گرفته اند و آماده هستند تا زمان، انرژی و پول را برای به دست آوردن سریع مهارت های لازم اختصاص دهند.

در حالی که فارغ التحصیلان تمایل به یافتن شغل در صنعت فناوری دارند، بدانید که این یک نتیجه تضمینی نیست. شما بخش مناسبی از سال و پس انداز خود را برای چنین پیگیری کنار می گذارید. با این حال، بالا بردن یک محیط یادگیری حضوری که توسط همسالان و معلمان با انگیزه شما احاطه شده است دشوار است.

کدنویسی در مقابل برنامه نویسی

اصطلاحات کدنویسی و برنامه نویسی اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما آنها همیشه به یک معنا نیستند. هم کدنویسی و هم برنامه نویسی به معنای نوشتن دستورالعمل برای کامپیوتر است. اما برنامه نویسی ممکن است شامل الگوریتم ها و ساختارهای داده نیز باشد. به طور کلی، اصطلاح برنامه نویسی پروژه های پیشرفته تر را توصیف می کند.

در حالی که می توانید فقط با یک کامپیوتر و مدتی زمان کدنویسی کنید، برخی از برنامه نویسی ها ممکن است به ابزارهای نرم افزاری تخصصی نیاز داشته باشند. پروژه های برنامه نویسی معمولا بزرگتر و پیچیده تر هستند. آنها ممکن است به مدیریت پروژه و پایگاه دانش قوی تری نیاز داشته باشند.

زبانهای برنامه نویسی

گرافیک زبان های برنامه نویسی

کد نویسی نیازمند دانش حداقل یک زبان برنامه نویسی، مجموعه ای از نحو و قوانینی است که کامپیوترها می توانند آن را درک کنند. صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد که هر کدام از نظر هدف و کارهایی که می توانند انجام دهند منحصر به فرد هستند.

وقتی برای اولین بار وارد دنیای کدنویسی شدم، مجموعه زبان های برنامه نویسی بسیار زیاد به نظر می رسید. من با HTML و CSS شروع کردم و این یک تجربه متحول کننده بود. غواصی در HTML چشمان من را به ساختار اساسی صفحات وب باز کرد، در حالی که CSS اسرار استایل و طراحی را باز کرد Programming teaching sites for children . این زبان ها نقطه شروعی عالی برای مبتدیانی مانند من بودند و مقدمه ای عملی برای دنیای توسعه وب ارائه می دادند.

زبان های برنامه نویسی به شما یک ساختار می دهند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 561
  • بازدید سال : 30320
  • بازدید کلی : 34531
  • کدهای اختصاصی